Morning Post Changes Hands but Remains Anti-semitic
Menu JTA Search

Morning Post Changes Hands but Remains Anti-semitic

The Morning Post, the champion exponent of the anti-Semitic movement in England, has changed ownership. The paper has been purchased by a group of English Conservatives, headed by the Duke of Northumberland.

The Duke is known for his anti-Semitic activities, and has been identified with many anti-Jewish publications, conducted ostensibly for the purpose of opposing Socialism and Communism, but really used for anti-Semitic propaganda.

Founding Funders

The digitization of the JTA Archive would not have been possible without the generous support of the following donors:
  • The Gottesman Fund
  • Righteous Persons Foundation
  • Charles H. Revson Foundation
  • Elisa Spungen Bildner and Robert Bildner, in honor of Norma Spungen
  • George S. Blumenthal
  • Grace and Scott Offen Charitable Fund